Tema: Re: farsas tesias
Autorius: Vinetu
Data: 2010-05-17 20:44:09
> Ta TVARKA buvo yra ir bus nepriklausomai nuo to kas ka ir kada nushove.
> Permainos, reorganizacijos vyks visada. Pvz Londono Metropolitan police
> reorganizacija vyksta kas penkis metus. Tai normali praktika. Pas mus
> Lietuvoje viskas labai panasiai (daugumoje teisėsaugos instituciju).

Vilkino pedofilijos byla, o ne vistu vogimo. Normali praktika?

> Pabandykit be emocijų šiek tiek pagalvoti (duodu pavyzdį).

Apie kokias emocijas cia kalbi?

> [...]
> giminaičius. Jūs žinote, kad viskas yra surežisuota. Vienintelis kelias
> atgauti vaiką IŠ KARTO yra TEISMO SPRENDIMAS. TEISMAS PRIIMA Jums
> palankų sprendimą. O giminaičiai Jums pareiškia, kad NE - NEATIDUOSIM,
> kol nesibaigs tyrimas.
> Sita pavyzdi pateikiau, kad suprastumet TEISMO SPRENDIMAS DĖL VAIKO yra
> visiškai nesusijęs su JŪSŲ BYLA DĖL NARKOTIKŲ, nors ir "negeri"
> giminaičiai bando pripaišyti Jums vaiko "mušimą" ir t.t. Nuoširdžiai
> pasakykit ar sutiktumėt laukti "tyrimo" pabaigos, kuris gal būtu už 1,5
> metų, o gal su visokiais apskundimais po 3 metu.

O jeigu as visgi pardavinejau tuos narkotikus tame mieste? Dar gi turiu
ne ka maziau turtinga ir itakinga uztareja Barzdoni. Manau reiktu sita
pirma issiaiskint. Gal atsiemes vaika as dingsiu. Bet matai, kad sukelt
toki aziotaza visuomeneje pagrindinis mano kaltinimas turetu but, kad as
vaikui leidziu tuos narkotikus, o ne pardavineju kvaisalus.

> Dėl Kedžio gerbėjų - žmonės einantys prieš įstatumus, ignoruojantys
> juos, nevykdantys teisėtų valstybės valdymo organų reikalavimu yra
> blogiau už runkelius, psichus, klounus. Tai tiesiog tamsūs žmonės, kurie
> buvo nuskriausti likimo. Gaila, kad Lietuvoje tokių žmonių procentas yra
> nemažas. Kartais būna baisu dėl šalies ateities.

Nu va, pats irgi vadini visaip :) Man irgi baisu del Lietuvos ateities,
bet mes skirtingose nuomoniu stovyklose. Teisetvarka nera sventa karve.
Kiek zmoniu supuvo lageriuose visiskai teisetai?