Tema: Re: Kedas
Autorius: pjezo
Data: 2010-05-17 10:58:51
buk ramus- posedziai garantuotai bus uzdari.

ir vel kedofilai ieskos samokslu teorijos- vat tik ju smegeneles zinoma nesuvoks, kad tokios bylos visada nagrinejamos uzdaruose posedziuose- tai privaloma saugant asmeninio gyvenimo nelieciamma bei apsaugant mazamecio interesus.

man tai ima atrodyti, kad didziausi iskrypeliai ir yra kedzio remejai- su tokiu pasimegavimu nagrineti sia istorija gali tik liguistu potraukiu turintys indivitai