Tema: Re: to: Kedas
Autorius: T:\)
Data: 2010-05-18 11:01:40
reikia faktu?
1. siemunai iskrypeliai karalius su transvestitu, zilinskas su savo draugu, muntjanas su padejeju usu, o kur dar neatsiskliede iskrypeliai.
2. kunigai pedofilai tarptautiniu mastu - pasiskaityk pranesimus (ju yra ne tik propogandiniu bet ir oficialiu) pvz. teismai amerikoje priteise zalos atlyginima nukentejusiems, del to parduota lietuviu baznycia, popizius atsipraso auku ir t.t.
3. nesakiau kad buki, bet juo valdo ir jais manipuliuoja pateikdami tendencinga informacija ir zaisdami emocijomis
4. marisieciai - tai tavo fantazija, mesk rukyti zole :)
5. kreipkis i ziniuone, apsuks toletiniu popieriumi :) PS rinkis preke lietuviska - grikiskiu sikpopieriu :)

T:)