Tema: Re: Q: Darbo salygu keitimas
Autorius: T:\)
Data: 2010-02-26 08:22:45
nu tai supranu, kad nelabai kokia cia ta situacija. Pats buciau pikts kaip liutas :)
Bet tai mano nuomone, nera kitu sios problemos sprendimo budu arba sutinki dirbti arba eini ieskoti kito darbo. Antru atveju dar nuo situacijos priklausancio galimybes: iseini ieskoti kito darbo su kazkokia kompensacija (iseitine) arba be jokios.

T:)