Tema: Re: Q: Darbo salygu keitimas
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-02-25 15:21:11
Nugi bliamba, zmoniskai aiskinu kad tie nepatogumai grubiai 500Lt kainuoka.
Kodel darbuotojas turi kenteti savo saskaita, kai imoneje kazkas
nesusitvarke su savo darbu ir dabar jam "skiriamas pastiprinimas" perkeliant
darbuotojus.

Kauniecia matyt tokiomis salygomis isidarbino? Ir nuo isidarbinimo nelabai
kas keitesi.

Kaip kazkas cia rase gera komentara "gal noretu darbdaviui nuciulpti,
atsizvelgiant i dabartine darbo situacija lietuvoje"?