Tema: Re: Q: Darbo salygu keitimas
Autorius: N
Data: 2010-02-25 13:58:54
Jo dar siais laikais tokiu ispindejusiu darbuotoju yra kuriems dabo vietos
perkelimas is vieno rajono i kita sudaro problema. Tai as tada patyliu apie
tuos zmones kurie kiekviena miela diena is kauno vazinejas i vilniu ir
kazkodel tokiu dideliu problemu nekelia.

Darbdavio vietoj tokio zmogaus nelaikyciau isvis, atsizvelgiant i dabartine
darbo situacija lietuvoj.