Tema: Re: Q: Darbo salygu keitimas
Autorius: T:\)
Data: 2010-02-23 17:13:08
Gal ir gali buti, bet tai jau imho slieku ieskojimas ant asfalto.
Neabsoliuti teisa, bet teisinku komentaras dk 221 str. kas laikoma perkelimu i kita veitove:
"Kita vietove paprastai laikoma naujo darbo vieta, jei ji yra kitame administraciniame vienete pagal nustatyta teritorini skirstyma (miestas, miestelis, rajonas, seniunija ir pan.). To paties miesto teritorija iprasta laikyti ta pacia vietove, nors miestas padalytas i atskiras seniunijas, nes visa miesta jungia bendros aptarnavimo institucijos: transporto, rysiu ir kitos"

T:)