Tema: Re: Q: Darbo salygu keitimas
Autorius: T:\)
Data: 2010-02-24 08:32:57
na as juk ne koks teisejas, jei manai, kad tai buvo perkelimas i kita vietove ir del ti tave neteisetai atleido arba dar kaip kitaip nukenetjai, tai kreipkis i teisma. Teisejas ir ispres ta klausima. As rasau, tai ka patas perskaiciau ir kokia yra mano nuomone. Gal yra kokiu kitu faktu, kurie mano nuomone ir pakeistu. Bet kuriuo atveju visada siulau primiausia pasikalbeti su darbdaviu ir darbuotoju, kad isisiaiskinti kas ir su kuo. O tada galvokite savo galva :)

PS o jei miestas koks Paryzius ir tave perkelia is eliziejaus lauku i 2 km nuo paskutinio autobuso sustojimo? :)

T:)