Tema: Re: Q: Darbo salygu keitimas
Autorius: T:\)
Data: 2010-02-25 16:43:27
Nugi bliamba :)
Siaip jau as isdesciau savo nuomuone, kad tai nera darbo vietos perkelimas, del kurio darbdavys turetu kazkokiu dideliu nepatogumu. Todel jei darbuotojui netinka toks pasiulymas, tai tada arba jis praso, kad ji atleistu is darbo, arba darbdavys ispirdolina. Manyciau, jei jau nenori keltis kitur, o darbdavys neturi/nenori tau pasiulyti darbo toje vietoje, tai geriausia sestis ir sustarti del abipusiai palankaus sprendimo pvz iejimas is darbo su x men kompensacija. Daugiau nelabai mantau problemos sprendimui. Is darbdavio puses, kolkas matau tik faktus, kuriuos tinkamai iforminus galima sekmingai panaudoti ginybai pries darbuotojo skundus. Darbuotojas, gi nelabai turi kazkokios apciuopiamos priezasties reikalauti kazko daugiau.
O tas susitvarke ar nesusitvarke, tai jau kita daina, darbdavys organizuoja darbus ir priklausomai nuo situacijos paskirsto darbuotojus. Nesiulo tau keltis i kita miesta ar kazkokio visai kitokio darbo ir padalinys greiciausiai neatsirado per diena ir kazkoks poreikis jame buvo greiciausiai jau is seniau. O siuo metu dabar primena verkslenima, kad va petras dirba lauke pavesyje, o man duoda dirbti ant saulutes, man karsta ir mineralinis man papildomai 5 lt kainuoja. Beje, del papildomu islaidu kura 300 lt as dar suprantu (na +40 km per darbo diena), bet kokia cia eksplotacija prisideda +200 uz papildoma 1000 km? Tai km savikaina gaunasi virs 0.5 lt, nepigiau taksas?

T:)