Tema: Re: Bauda savininkui uz vairavusio asmens nepateikima
Autorius: Martozo
Data: 2009-12-09 14:21:30
> "Cube" <kryziuotis@gmail.com> wrote in message news:hflrtq$brv$1@trimpas.omnitel.net...
> Ir sitas  reikalavimas nurodyti vairuotoja kaip tik geras to pavyzdys. As kazkada
> jau rasiau - o kas bus, jei as pasakysiu - vairavo tas, o jis sakys ne -
> as nevairavau, taip policija niekam baudos ir neskirs?

Prisidedu prie klausimo. Kas bus jei aš (savininkas) pasakysiu, teisė vairuoti buvo suteikta Vardeniui Pavardeniui ak. 123, gyvena ten ir ten (duomenys apie realų žmogų). Iškviestas žmogus pasakys, taip teisė man suteikta, tačiau tuo metu aš nevairavau ir turiu bendradarbius kurie tai paliūdys. Kad nevairavau aš - gali paliūdyti mano bendradarbiai. Tokiu atveju kieno pareiga įrodyti kas vairavo, jei (kaip minėta pradinėj sąlygoj) matosi tik vairuotojo siluetas.