Tema: Re: Bauda savininkui uz vairavusio asmens nepateikima
Autorius: boomas
Data: 2009-12-08 17:43:45
> Skirk baudziamaja teise su jos "Miranda rights" ir administracine, pagal
> kuria Amerikoj net diplomatams ikalamos baudos.

Tik nesupraskit, kad as sia visiems akis noriu isdraskyti irodinedamas
savo teises, bet vis tik man dar neaisku, taigi toje pacioje LR
Konstitucijoje parasyta:

"Konstitucija yra vientisas ir TIESIOGIAI taikomas aktas."
ir
"Valdžios galias riboja Konstitucija"

Is to as kaip paprastas zmogelis suprantu tik vienareiksmiskai, kad jei
prie straipsnio:
"Draudžiama versti duoti parodymus prieš save, savo šeimos narius ar
artimus giminaičius."
nera nurodyta jokiu islygu, tai as ji suprantu TIESIOGIAI, t.y. jokia
valdzios istitucija negali sau prisigalvoti jokiu "su mumis sytas
bajeris nepraeis"?

> Minetas nedraudziamas, nebent merginai uz tai sumoki.

:) lol, istraukineti is konteksto yra gerai.