Tema: Re: Bauda savininkui uz vairavusio asmens nepateikima
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-08 19:22:32
    Nu kur ash girdejau advokato issidirbinejimus, tai kitam kontekste. Bet
ten ishvis debilizmas. Ikiteisminio tyrimo teisejas klausia - "Kur buvot tuo
metu ir ar gali tai kas patvirtint?". Bachurs ir sako - "Samagona su
giminaiciu viriau". Teisejas ir klausia - kas ten per giminaitis. Ciuvas -
nesakysiu, nes nubausit, o jis mano giminaitis turiu teise tai nesakyti. Nu
ir advokatas antrina - liudininka turim, bet itariamasis jo ivardinti
negali. Teiseja nuo tokiu pasazu kokiai pusei minutes pakibo, taciau
berniukui visdelto pasiule menesiuka pasedeti ir susirasti kitu liudininku
ar su giminaiciu tartis. Kiek zinau dar sedi.

IMHO bandymas tempti, kad betkoks informacijos suteikimas apie giminaiti yra
parodymu priesh ji davimas - beviltiska gynybos linija.