Tema: Re: Bauda savininkui uz vairavusio asmens nepateikima
Autorius: T:\)
Data: 2009-12-08 17:16:06
as irgi lygiai taip pat manau. Cia taves juk praso nepasakyti kas padare nusikaltima, o paskayti kas dar galejo valdyti transporto priemone. Pvz. imame situacija nufotkino manao auto, kuria vairavao sesuo. Pasikviecai savininka pasiziuri i fotke i mano abrozdeli mato, aiskiai ne tas. Dar gal paklausia ar tikria cia ne tu (a vdrug prisipazinsi, kad i kaledini karnavala vaziavai). Tai tada praso pateikti kas dar galejo vairuoti. Na tu tada pateiki kad galejo vairuoti sesuo, zmona, uosviene. Na ir kvieciasi jas is eiles, ir ziuri kuri ten atitiks nuotrauka ar prisipazins. O gal pvz sesuo sakys, as daviau savo draugei pavairuoti, gal ten ji sedejo... arba gal nuotraukoje tavo sesuo bus visai nepanasi ir neis atpazinti kad ten ji ir ji neprisipazins. Na tai baudos kaip ir nera kam ir uz ka suteikti. Tu gi nezinau ar sesuo padare nusikaltima ir taves neklausia ar ji padare. Taves klausia kas galejo valdyti automobili. Nepateikei duomenu - susimokek bauda :)

T:)