Tema: Re: nusikratyt skolos?
Autorius: ttt
Data: 2009-12-03 17:30:18
Kai butinas - taip, bet pvz tu negali uzsimanyti kameru prie namo,
negali uzsimanyti patraukti konteinerio toliau nuo tavo lango, nes tau
vienam jis gadina vaizda, negali sakyti kad nori krumeliu po tavo pirmo
buto langais, negali sakyti kad davai isistiklinam viesus balkonelius,
kurie visa gyvenima buvo nestiklinti, negali sakyti kad isidedam
telefonspyne kad bomzai nemystu ir nemiegotu laiptineje ir tt. O sitie
sprendimai nera butini, bet gyvenima daro malonesniu, ypac zmonems
kurie turi pinigu ne tik pavalgymui.

Linas Petkevičius formulated on ketvirtadienis :