Tema: Re: nusikratyt skolos?
Autorius: Bangis
Data: 2009-12-02 13:06:42
Man tai idomiau butu suzinoti ar yra kokie nors teises aktai aprasantys
kaip bendrijos tuos narius igyja. Kas vyksta turto perleidimo metu,
perleidziami ir isipareigojimai ar ne? Pvz savininkas A turintis Buta
Nr1 bendrijoje X. Bendrija X padare namo renovacija uz Y pinigu suma.
Savininkas A turi isipareigojima bendrijai X padengti Y/N. Jis parduoda
buta Nr1 naujam savininkui B. Kur dingo isipareigojimai? Liko savininkui A (