Tema: Re: kaip nusikratyt skolos?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-11-27 23:52:30

"Vidmantas" <vidmantas9@gmail.com> parašė naujienų
news:hepham$38o$1@trimpas.omnitel.net...
> o as niekur ir nepasirasiau, ir neprasiau, kad mane priimtu I bendrija,
> tiesiog pirmininkas pasake, kad ir as priklausau bendrijai

Reiskia taip, tuoj visus pasiusiu.

1. Bendrijos pirmininka - keist dyleri. Bendrijos nariu tampama tik pagal
savininko prašyma. Kol jo nėra - tu ne narys.
2. Tave - miegot ar susirast koki zasina ir jam smegenis krusht. Nebent
tikrai neturi ko daugiau veikti, kaip rupintis ribotos civilines atsakomybes
juridinio asmens, su kuriuo taves nerisa jokie santykiai, bei tu santykio
pas tave nebuvo, kai minimas asmuo prisiiminejo kazkokius isipareigojimimus,
finansinemis problemomis.