Tema: Re: nusikratyt skolos?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-11-30 21:53:11
Paaiskinsiu stogo pavyzdziu, nes pats buvau ne bendrijos narys ir butent
tvarke stoga. Stoga tikrai reikejo remontuoti. Bendrija veike kaip
bendrasavininkiu atstovas. Padare stogo ekspertize, rado rangova. Ash
sumokejau savo dali bendrijai ir tiek ziniu. Formaliai galejau moketi
tiesiai ir rangovui - bet kokia prasme. Taciau kai bendrija sugalvojo name
chuinia daryti ir vel atejo mano dalies, gavo bana - atleiskit mieli
kaimynai, nepalaikau. Todel IMHO nebuti bendrijos nariu kolkas labiau
apsimoka - nebent labai vertinti ta savo teise parekauti per ju sueigas.