Tema: Re: nusikratyt skolos?
Autorius: Gintas
Data: 2009-12-01 17:06:47
na, jei esi vienas-gali skersa det ant ko tik nori. Taciau jei esi komandoje (vienija bendra erdve, bendras katilas ar bendras noras geriau gyvent)-deretu visiems primti vienoda sprendima. Nepavykus-priestaraujancius bendram tikslui-reiktu mest is valties, pasalint is komandos ar issiust i atokesne vietove :) Pats esu susidures-reikia spyna idet i laiptine-xui, vienam visiskai nereikia, nors dedasi visi ir visi pripazista, kad reikia. Uzdejau syki uz ji-visi patenkinti, laiptine svari. Manai atejo, pasiule pinigu? Jam gi tos svaros nereik, taciau svaresne laiptine ir jis naudojasi. Susitvarkom rusi? jam vel nereikia arba tikisi , kad vel kas nors uz ji uzdes...pist tokiam i zubus ir tiek :)