Tema: Re: kaip nusikratyt skolos?
Autorius: Vidmantas
Data: 2009-11-30 22:46:47
Na, jei bendrijos skolos tikrai niekaip neitakoja mano turto pardavimo,
tuomet tikrai nemesiu savo babkiu, o automobiliai drausti kasko, belieka tik
isvengt susinervinusiu dedziu, kurie gali naudot fizine jega :D
o kisuosi I procesa, kadangi nelabai pasitikiu tuo pirmininku, tad man
paciam idomus antstolio veiksmai.
Lieku dekingas Linai, tavo provincija bene Druskininkai, tai ne provincija,
o kurortas :)) visai kitoks kontingentas
Ir dar: kol kas jei pisa mane, ne as juos, bet tuoj keisim poza :)