Tema: Re: kaip nusikratyt skolos?
Autorius: Vidmantas
Data: 2009-11-30 20:54:48
ne, rusiai skaitosi, kaip ir nepriduoti ar nesuplanuoti, kazkaip, mano
dokumentuose tik butas.
Katik vel ivyko pasipjaustymas, kaimynai barasi, sako reikia apmoketi, bet
va, kaip visiems padalint, nes vieni duos, kiti ne. Bartis su kaimynais
nelabai norisi :) visgi ir masinos dvi kieme stovi :D gaila butu ryte rast
ant kapoto su vinim "reikia perdazyt" :)
Bendrijos saskaita jau labai seniai tuscia, tik yra gaunama 90 Lt per menesi
is to paties skolininko, kurie yra pervedami silumos tinklams.
kad reikia dalinti ant visu, nusprende per susirinkima dauguma, o as
bandziau isaiskint, kad as bendrijai nepriklausau, tai ciut negavau I nosi
nuo piktu dedziu, kadangi as gyvenu bendrijos name, reiskia ir narys :)
Sunku zemaitijos provincialams paaiskint. Bandziau cituot bendriju istatyma,
bet buvau uzciauptas.
buvo sprendziamas net klausimas, kad reikia isieskoti teisminiu budu is
ketinanciu nedeng skolos :) taip, juokinga, bet jie galvoja, kad taip galima
:)
As padesiu ryt pirmininkui vykt I klaipeda, I susitikima su antstoliu, ir
man iskilo toks klausimas, ar imanoma susitart su banku, kad ta musu
keliolikos tukstanciu paskola nurasytu?? veiksmas su SEB'u, tad idomu ar
itikinus, kad bendrija nieko neturi, imanoma butu restrukturizuoti paskola
:)) Norisi padet zmonems, nes vistiek jie mane puola, kad reiks duot babkes,
nes visais tais privalumais as naudojuosi (autonominiu sildymu).
Linai tik nesmerkit, kad lendu ne ten, kur reikia :) cia provincija, tad
bartis nera noro.