Tema: Re: kaip nusikratyt skolos?
Autorius: Toxis
Data: 2009-11-27 23:09:17
jei chia ta pati situacija - tu niekam nieko neskolingas - man pasitaike
situacija tokia - visas namas mat skolingas uzh 2002-2005 kazhkokias einamas
skolas, nes kazhkas kazhka jiems skaichiavo ne tuo tarifu, ar kazhkoks kitas
biesas - as atsikrausciau 2006tais - man paasake, kad tu nieko neskolingas,
nes tuo metu cia negyvenai. akiu nejau draskyt:)