Tema: Re: nusikratyt skolos?
Autorius: ttt
Data: 2009-12-03 06:15:32
Nebudamas bendrijos nariu kaip ir prarandi teise siulyti tam tikrus
pakeitimus name ar jo aplinkoje. Gauni tik privalomas paslaugas, bet
jei sugalvosi kad reikia isideti spyna nuo bendru rusio duru, o
bendrijos nariams tai nerupi, tavo norai tik i dangu eis.
Is esmes turbut tiksliau butu taip: jei tave viskas tenkina, geriau
nebuti nariu, bet jei namas apleistas ir esi suinteresuotas jo
tobulinimu, tada apsimoka pabuti nariu.

Linas Petkevičius brought next idea :