Tema: Re: zebra - nu nafig
Autorius: Doc
Data: 2009-11-03 15:39:38
"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message
news:hcnt1i$nno$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai jus ten kartu dar pagyvenote su buvusiu buto šeimininku? :) Ir jis
> naudojosi, o tu ne? Ar visgi, jis prieš parduodamas butą nutraukė ar
> persikėlė sutartį su TEO, paskui išsikėlė iš buto, o paskui tu įsikėlei ir
> atėjai į TEO akcija pasinaudot? :) Neišsigalvok nebūtų problemų.

Koks skirtumas kas su kuo kur gyveno?

> Jei nuoma bus neoficiali, tai busi be interneto arba turėsi susitarti su
> kaimynu ir naudotis viena prieiga, o jei nuomojiesi legaliai, t.y. su
> sutartimi, tai su ja eisi į TEO ir, manau, antrai prieigai su akcija į tą
> patį butą kliūčių neliks.

Vakar rašei, kad anot tavęs:

"Raktinis žodis - "PRIEIGA". Padaroma stacionariai bute. Kaip ten
neišvedinėtum kas naudojosi, o kas ne, bet bute akcijos paskelbimo dieną
PRIEIGA jau buvo, todėl akcija netaikoma."

Tai dabar nusprendei paprieštarauti pats sau?

Jei tikėti tavimi, kad keyword yra "PRIEIGA" (nors ir nesuprantu kaip galima
padaryti tokią išvadą iš TEO parašymo), niekam neįdomu kas kur gyveno ir kas
su kuo kokią nuomos sutartį turi. Jei prieiga bute buvo, reiškia tame bute
įvedinėjant internetą akcija negalioja, ką pats vakar ir rašei.

Jei vis tik keyword yra "NAUDOJOSI", kaip kad ir galima suprasti iš TEO
parašymo, tai tiek mano sugalvotais hipotetiniais atvejais, tiek
flegmanoid'o atveju, TEO pritaikyti akcijos sąlygas privalo.

> p.s. prieš klausdamas kitą kartą bent apgalvok ką klausi, nes atrodo, jog
> bandai "prisikabinti prie stulpo".

Aš gerai pagalvoju ko klausiu, deja tu visiškai nepagalvoji ką teigi, ir
bandai kažkodėl skaityti ne tai, kas parašyta, o tarp eilučių.

--
Doc