Tema: Re: zebra - nu nafig
Autorius: flegmatoid
Data: 2009-10-31 12:47:09
esme tame, kad mano terminuota sutartis pasibaigusi - galiu ja nutraukti ir
manau turiu pilna teise pasinaudoti siuo metu galiojanciomis akcijomis -
gi - TEO atveju - tipiskas lietuviskas biznio modelis - pradzioje tave
"uzverbavom", o po tu galim tau ant galvos shikti, nes esam dideli (net jei
paskutini karta akcijos salygas pritaikem pries 7 metus). Kas
neprincipingas - tam atrodo naivus tokie "kersto siekiai", taciau manau yra
ir tokiu, kurie supras mano gal ir durna uzsispyrima ieskant teisybes.

apie savo ir artimuju patirti bei atsiradusius zilus plaukus esant TEO (dar
gal ir telekomo) klientais manau galima prirasyti bent jau mokyklini
sasiuvini, bet nemanau, kad toks turinys idomus siai konferencijai.

ps: 5-adieni paaiskejo dar viena papildoma salyga - tiek GALAI, tiek ZEBRAI
galioja sios akcijos (po 1Lt) ir terminas pratestas iki gruodzio galo,
taciau niekur neparasyti, kad jei naudojiesi abejomis nuolaidomis - turi
paisrasyti ne 24, o 36 men. sutarti - kuo giliau i miska - tuo
tamsiau...nors ne - tuo purviniau.

taigi, dar karteli - kaip oficialiai reiketu forminti pareiskimus
(paklausimus) ir kokio atsakymo galima reikalauti (pvz rastisko) kreipiantis
i AB? Siusti registruota laiska?