Tema: Re: zebra - nu nafig
Autorius: Doc
Data: 2009-11-03 00:39:19
Raktinis žodis ne "preiga", o "naudojosi". Ar nori pasakyti, kad man
nusipirkus butą, kuriame ankstesnis savininkas turėjo TEO internetą ir
išsikraustydamas jį susivyniojo, negalėsiu pasinaudoti analogiška akcija?
Arba jei pvz. nuomojuosi kambarį 2 kambarių bute ir noriu įsivesti internetą
savo vardu, negalėsiu pasinaudoti akcija, jei mano kaimynas bus įsivedęs į
savo kambarį internetą savo vardu? Bent jau iš tavo pacituoto parašymo tokių
išvadų padaryti neišeina niekaip.

--
Doc