Tema: Re: zebra - nu nafig
Autorius: Doc
Data: 2009-11-02 19:01:16
Jei jau skaityti kaip parašyta, o ne taip kaip norėtum perskaityti, tai
akivaizdu, kad jei flegmatoido antra pusė akcijos paskelbimo dieną
nesinaudojo interneto Zebra prieigos paslaugomis, jai atsisakyti įvesti
internetą nėra pagrindo. Ar naudojosi ar ne čia jau atskiras klausimas, bet,
mano supratimu, įrodyti, kad naudojosi galima būtų tik tada, jei ji būtų
turėjusi sutartį savo vardu su TEO.

--
Doc