Tema: Re: zebra - nu nafig
Autorius: flegmatoid
Data: 2009-11-03 13:10:09
man atrodo rasiau pirmame post'e, kad mano terminuota sutartele jau oj kaip
senai pasibaigusi buvo...
o ir nuo gudruciu galejo nesunkiai apsisaugoti, jei butu nusizenge savo
firminei taisyklei "viska daryti nekokybiskai". Tiesa - dabar maciau jau
atnaujino sutarties salygas "

Akcijos sąlygos negalioja, jei Akcijos paskelbimo dieną paslaugos įrengimo
adresu buvo teikiamos interneto ZEBRA prieigos paslaugos "

ps: apvogti vagi - ne nusikaltimas