Tema: Re: zebra - nu nafig
Autorius: Bronco
Data: 2009-11-03 02:21:06
Doc wrote:
> Raktinis žodis ne "preiga", o "naudojosi". Ar nori pasakyti, kad man
> nusipirkus butą, kuriame ankstesnis savininkas turėjo TEO internetą ir
> išsikraustydamas jį susivyniojo, negalėsiu pasinaudoti analogiška akcija?

Tai jus ten kartu dar pagyvenote su buvusiu buto šeimininku? :) Ir jis
naudojosi, o tu ne? Ar visgi, jis prieš parduodamas butą nutraukė ar
persikėlė sutartį su TEO, paskui išsikėlė iš buto, o paskui tu įsikėlei
ir atėjai į TEO akcija pasinaudot? :) Neišsigalvok nebūtų problemų.

> Arba jei pvz. nuomojuosi kambarį 2 kambarių bute ir noriu įsivesti
> internetą
> savo vardu, negalėsiu pasinaudoti akcija, jei mano kaimynas bus įsivedęs į
> savo kambarį internetą savo vardu? Bent jau iš tavo pacituoto parašymo
> tokių
> išvadų padaryti neišeina niekaip.

Jei nuoma bus neoficiali, tai busi be interneto arba turėsi susitarti su
kaimynu ir naudotis viena prieiga, o jei nuomojiesi legaliai, t.y. su
sutartimi, tai su ja eisi į TEO ir, manau, antrai prieigai su akcija į
tą patį butą kliūčių neliks.

p.s. prieš klausdamas kitą kartą bent apgalvok ką klausi, nes atrodo,
jog bandai "prisikabinti prie stulpo".