Tema: Re: zebra - nu nafig
Autorius: flegmatoid
Data: 2009-11-03 11:17:01
o tau skauda? skaiciavai mano skambucius ir vizitus pas juos? davai visi
tylim, tai sekanti akcija bus internetas uz dyka iki gyvenimo galo +
priemoka is ju puses.

"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message
flegmatoid wrote:

> ps: atomazga - padejus KAC'e ant stalo lapa su sutarties salygomis ir
> paprasius pakomentuoti kai kuriuos punktus  "nusileido" - leis akcija
> pasinaudoti - tik pamanykit....suteike isimtine teise, pamalonino ir
> leido! argi ne saunus IPT? :]
>
> ps2: vistiek skusiu!

Tai padarė tau išimtį, kas tau dar nepatinka? Neturi ką veikti? Radai jų
akcijos aprašyme abejotiną spragelę, išspaudei iš situacijos maksimumą,
gavai ko troškai, tai ir džiaukis dabar. Yra aplinkui daug realių ir
akivaizdžių atvejų, kai neteisybė zulina akis, geriau ten eik pakovok,
jei energija trykšta per kraštus. Atliksi realiai visuomenei naudingą
darbą. O šis atvejis tikrai ne iš tos operos. Stebina mane tokie "tiesos
ieškotojai".