Tema: Re: zebra - nu nafig
Autorius: flegmatoid
Data: 2009-11-03 13:51:45
na siuo atveju as zinau kad jie sukciai, o sukcius tolygu vagis :]
kuo galiu argumentuoti? na pvz - kas menesi puse metu is eiles nulupinejo po
+5Lt prie saskaitos uz el. pasto dezute kurios neturejau. Jau po antro
menesio paprasius baigti tas nesamones, pareiske, kad jiems esa patogiau
mane apmokestinti dar papildomai 4 menesius (t.y. priverstinai
issireikalauti is manes paskolos), nes sistema juju taip dirba, o po to jau
grazins pinigelius - t.y. pritaikys nuolaidele menesio imokai.

paskaiciuokim - 300.000 zebra abonentu, po 5Lt kas menesi * 6 menesiai=9mln
Lt - dabar puse meteliu ta sumele i bankeli ir turim piniga is oro...nemaza
piniga...