Tema: Re: zebra - nu nafig
Autorius: Bronco
Data: 2009-11-02 20:05:37
Doc wrote:
> Jei jau skaityti kaip parašyta, o ne taip kaip norėtum perskaityti, tai
> akivaizdu, kad jei flegmatoido antra pusė akcijos paskelbimo dieną
> nesinaudojo interneto Zebra prieigos paslaugomis, jai atsisakyti įvesti
> internetą nėra pagrindo. Ar naudojosi ar ne čia jau atskiras klausimas,
> bet, mano supratimu, įrodyti, kad naudojosi galima būtų tik tada, jei ji
> būtų turėjusi sutartį savo vardu su TEO.
>
> --
> Doc

Tai jau išnagrinėtas klausimas. Raktinis žodis - "PRIEIGA". Padaroma
stacionariai bute. Kaip ten neišvedinėtum kas naudojosi, o kas ne, bet
bute akcijos paskelbimo dieną PRIEIGA jau buvo, todėl akcija netaikoma.
O toliau gali kautis su vėjo malūnais. Niekas netrukdo "antrai pusei"
pasinaudoti akcija ir užsakyti prieigą su internetu į kitą butą, bet į
šitą su akcija neišeis. Bent jau jie turi teisę tokios galimybės
nesuteikti, nebent išsimuši kitokiais būdais ir tau padarys išimtį. Bet
tai turi derint su vadybininkais.