Tema: Re: Ar galima išvaryti darbuotoją atostogų?
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-05-12 19:35:39
Bus taip: atsiras kada nors toks atvejis (darbuotojas teisis su darbdaviu dėl atostogų už 5 metus, kurių pats ir
raginamas neėmė), teismai iki kasacinio ar konstitucinio tą dalyką išmėsinės, atsiras teismų praktika ir neliks
klausimų.

Beje, vienas iš šaltinių neiškiems atvejams spręsti yra doktrina. Teisės mokslininkai tokio atvejo nėra nagrinėję?