Tema: Re: Ar galima išvaryti darbuotoją atostogų?
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-12 14:04:38
IMHO nebus pazeistas reikalavimas "saliu susitarimu" nes 169. 2 dalis numato, kad atostogu grafikas turi buti sudaromas kolektyvineje sutartyje numatyta tvarka (beje kazka girdejau, kad atsotogu suteikimo tvarka galima itraukti i darbuotoju darbo sutarties salygas) arba saliu susitarimu. Toliau eina nuostatos, kokie darbuotojai turi teises pasirinkti atostogu laika, o darbdavys turi atsizvelgti i siuos prasymus. Sarasas ten yra baigtinis, tai jei darbuotojas nepatenka i ta sarasa, tai jo "tarimasis su darbdaviu" tampa labai jau komplikuotas. Ir jei imti fakta, kad darbuotojas neisnaudojo kasmetiniu atostogu, ir darbdavys pasiulo jas isnaudoti, o jis be motyvu atsisako, tai belieka isleisti ji atsotogu pagal sudaryta grafika. Bet cia butina salyga sudaryti grafika pries atostogu sezona.

T:)