Tema: Re: Ar galima išvaryti darbuotoją atostogų?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-05-12 14:18:54
Šalių susitarimu yra sudaromas tik atostogų grafikas. Įsivaizduok, kad DD ruošia grafikus vieną po kito, o Darbuotojai vis nesutinka ir nesutinka. Laikas bėga, teka. O darbuotojai vis nesutinka. Ką daryti DD?

Dėl atėjimo į darbą - na taip, nušalinimas nuo darbo galimas tik neblaivių apsvaigusių darbuotojų. Deja. Tačiau formaliai tabeliuose bus rašoma, jog tu atostogauji. Ar galima būtų uždrausti dirbti? Nežinau. Bet irgi įdomus klausimas.

Dėl pasmerkimo atostogauti lapkritį - tai aš gi rašiau, D gali juk PRAŠYTI. Per prievartą išmesti atosgosna po 11 mėn DD gali tik tuo atveju, jei nebuvo D prašymo, arba jo prašymai buvo nepatenkinti (nes grafikas sudarytas). Dėl grafiko - yra 100 darbuotojų, 99 darbuotojai sutinka su grafiku, o vienas - NE. Tai ar galima būtų laikyti, jog grafikas sudarytas šalių sutikimu? Aš manau - taip. Taigi to vieno darbuotojo atžvilgiu panaudosime arba grafikinį laiką, arba 12-tą jo darbo mėnesį.

Jei studentas - tai ŠIAIS darbo metais jam vistiek jau nėra kur dėtis. Tarkime dirba nuo 01.01. Tai kada jam atostogų reikėtų? Jei reikėjo 06.01 - tai reikėjo prašyti. Jei reikės 12.01 - tai ar taip ar taip bus forsuojamai išleistas. Jei reikės kitąmet 03.01 - tai no problemo, išleis, tam laikui, kurį bus atidirbęs (už 3 mėn gausis beveik 1 savaitė). Jei norėtų daugiau - tai šiemet reikėjo birželį pasiimti 2 savaites, tada prašymas 2 sav perkelti į kitus metus, ir 03 mėn galėtų beveik 3 savaites gauti.

VISADA yra prievolė derinti su tais, kurie 169 išvardinti. Bet mes gi šnekam apie hipotetinį atvejį, kai šmikis no-liferis sėdi užkirmijęs prie kompo 12 mėn, nei kur mokosi, nei šeimos turi, ėda po savim, daro šalia, laiką leidžia daugiau MMORPG geimams, nei darbui, ir dar neprašo atostogų (nes jam nėra ką su jomis veikti - nei važiuos kur, nei ką). Ir tikisi didelės kompensacijos už nepanaudotas, kai jį galų gale išmetinės iš darbo.

Atostogų tikslas yra darbuotojui atstatyti jo darbingumą, o ne sukaupti solidžią išeitinę sumą.

Johnas