Tema: Re: Ar galima išvaryti darbuotoją atostogų?
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-12 10:47:44
Del pritempimo, geraisutinku, kad sike tiek pritemptas gaunasi teiginys, kad darbuotojas turi pareiga pasinaudoti atostogomis. Bet tikrai nematau jokio pritempimo prie teiginio, kad pagal dk 169 str 1 dali dabdavys privalio suteikti kasmetines atostogas per kalendorinius darbo metus. Taigi cai jau darbdavys realizuoja savo pareiga suteikti darbuotojui atostogas. O darbuotojas pagal dk ir konstitucija turi teise pasinaudoti atostogomis ir ta teise realizuoja pasirinkdamas atostogu laika.
Del pietu pertraukos - tu turi laika per kuri gali valgyti ar nevalgyti, bet per ji tu turi nedirbti. Gali laikrasti skaityti, arbata gurksnoti ar nosi krapstyti, bet dirbti negali :)
Del konstitucijos darbadvys isleisdamas tave atostogu manau nepazeidzia tavo teises tureti atostogas. Darbdavys juk realizuoja tavo teise tureti atostogas :)

Beje, del medicinos, manyciau jei tu pakliutum medikam leisgyvis (infarktas, insultas, avarija ir pan), jie tikria neklaustu tavo nuomones ar tu nori buti gydomas ar ne. Jie pirmiausiai bandytu isgelbeti tavo gyvybe, o jau paskui daryk  su ja ka nori :). Net jei ir busi "vegetuojanti darzove" tai vistiek negali pasirinkti autonazijos ar kad tave atjungtu nuo apartu (zinoma jei nepripazysta jau mirusiu). Sakyciau suds su tomis teisemis gaunasi, turi teise nusokti nuo stogo, bet legaliai to daryti negali, o jei padarysi busi visuomenes pasmerktas kaip bloginantis statistika :)

T:)