Tema: Re: Ar galima išvaryti darbuotoją atostogų?
Autorius: Ruta
Data: 2009-05-12 19:30:20
Ne, pagal Vokietijos teisę, kiek žinau, jokios kompensacijos nenumatytos.

Tik dabar visai neseniai buvo Europos Teisingumo Teismo nagrinėtas
atvejis ir priimtas sprendimas, kad tuo atveju, jeigu darbuotojas
negalėjo pasinaudoti atostogomis _dėl ligos_, tai jam už tų metų
neišnaudotas atostogas privalo išmokėti kompensaciją. Bet tai
vienintelis atvejis ir tai turi būti išmokama vėliausiai sekančių metų
balandį.

O ne taip, kad va, penkis metus neatostogavau, va dabar noriu už tą
laiką kompensacijos :)