Tema: Re: Ar aš galiu daryti su savo kūnu ir sąmone ką tik noriu?
Autorius: Vilkas Pilkas
Data: 2016-01-25 16:50:14
Velokai isijungiu i diskusija, bet esminis klausimas - tai tu nori analizuot
kodel vienus narkotikus valstybe leidzia, o kitu - ne? Ar tiesiog nori
pameginti naudoti psichodelikus?
As esu is tos cia pasisakiusiu mazumos, kurie supranta, kad po zodziu
"narkotikai" musu visuomeneje suplaktos visai nieko bendro tarpusavyje
(blogiausia, kad vienu pilnos prekybcentriu lentynos, o uz kitas sodina
kaliuzen) neturincios chemines medziagos. Ir tam man nereikejo ju vartoti,
tiesiog buvo idomu, tai ir suzinojau daugiau. As manau, kad pameginciau
grybu ar DMT (gal ir LSD) pasitaikius progai, taciau turint omeny isigijimo
bei teisines problemas, to nedarau, nes proga nepasitaiko.
O siaip, jei poreikis pamegint didziulis - nuskrist savaitgali i Olandija ar
Kopenhagos Kristianija siais laikais ne kazka ir kainuoja. Na, arba rudeniop
keliaut i Lietuvos miskus :)

"Fred"  wrote in message news:op.ybd9lfji1iq2wc@renaldas...

Senokai nerašiau šitose naujienų grupėse, per tą laiką kilo daug
filosofinių minčių. Viena iš tokių yra sekanti:

Kodėl aš negaliu vartoti psichodelinių medžiagų savo sąmonės/pasąmonės
"užkampių" analizei? Ar nėra žmogui numatyta teisė daryti su savo nuosavu
kūnu ir sąmone ką jis tik nori, jei tuo jis nekenkia kitiems žmonėms? Jei
yra tokia teisė, kaip ji suderinama su draudimu vartoti psichotropines
medžiagas. Jei tos teisės nėra, ko aš dar negaliu daryti su savo kūnu, kas
yra draudžiama?
Įdomu butų susilaukti ne sauso teisininkų komentaro su įsatymų numeriais
ir nuorodomis punktus, bet, sakykime, labiau filosofinės diskusijos. Kodėl
kreipiuosi į teisininkų forumą? O todėl, kad teisininkai, o ne filosofai,
atima iš manes šitą, kaip man atrodo, mano prigimtinę teisę.
Ačiū iš anksto už galimai įdomą diskusiją!

--
Using Opera's mail client: http://www.opera.com/mail/