Tema: Re: Ar aš galiu daryti su savo kūnu ir sąmone ką tik noriu?
Autorius: Sail
Data: 2016-01-18 11:19:55
Ale kaip zmones su isankstinem nuostatom.

Jei vodke geri - ne narkomanas, nors realiai tai ir narkotikas piktas, ir
kuna pjauna, ir samone prazudo, ir visuomenei kainuoja. Nu bet priimtina,
nes gastronome parduoda = px.

Visa kita jau zopa, narkotikai, liunas nelaimes ir mirtis.

Ir jokio realau supratimo apie veiklias medziagas,  ju poveiki ir skirtumus.

Psichodelines medziagos yra visai kito poveikio ir pasekmiu, nei narkotines
medziagos.