Tema: Re: Ar aš galiu daryti su savo kūnu ir sąmone ką tik noriu?
Autorius: Renaldas Kanarskas
Data: 2016-01-18 17:24:57
    Mano nuomone, narkomanas, narkotikai yra stereotipinė teisinė sąvoka, o
ne mokslinė medicininė, ir dauguma visuomenės iki šiolei vadovaujasi būtent
tokiu supratimu. Smagu, kad yra žmonių, kurie supranta narkotinių ir
psichodelinių medžiagų skirtumus :)
    Jei nors vienas žmogus manosi esas "nenarkomanas", tegu parašo man, ir
aš jam įrodysiu priešingai, kad gyvenime jis vos ne kasdien susidūria su
"narkotinėmis" medžiagomis, jas vartoja (arba "vartoja") ir, maža to,
džiaugiasi jų poveikiu.