Tema: Re: Ar aš galiu daryti su savo kūnu ir sąmone ką tik noriu?
Autorius: Fred
Data: 2016-01-19 00:00:24
1/18/2016 23:25, Zyza rašė:
> Sunkus atvejis. Na bet linkiu pasveikt ir kada nors pradėt gyvent be
> vaistų...

Nuo to nepasveikstama, nes tai nėra liga (-os). Simptomai gali būti
prislopinti vaistais ūmių būsenų metu, psichoterapija ir priežasčių
analizė padeda lėtinių būsenų metu. Kad kažkas pasikeistų, reikia
radikaliai keisti aplinką, darbą, draugus, požiūrį į tam tikras
situacijas ir panašiai. Nors mokslininkai yra iškėlę eilę hipotezių,
tarkime, kad depresija yra dėl serotonino trūkumo, o noras
piktnaudžiauti "narkotikais" - dėl nepakankamos dopamino receptorių
stimuliacijos "natūraliais" būdais. Pirmuoju atveju visą gyvenimą
reikėtų vartoti kažką, kas skatintų organizme būti daugiau serotonino,
antruoju, ko gero, esi pasmerktas būti priklausomas nuo euforizuojančių
dopaminerginių medžiagų, nes tiesiog kitaip negausi malonumo nuo tų
veiksmų, nuo kurių jį gauna normalūs žmonės. O kiek dar tų hipotezių
yra, tai begalių begalė, ir Big Pharma iš jų kraunasi turtus
sintezuodamos ir pardavinėdamos žmonėms vaistus, kurių veikimas paremtas
vis kita hipoteze. Legalias "narkotines" medžiagas, kurių kai kurios
turi tokius sunkius atpratimo reiškinius, kad heroinščikai linkę nuo
savų 10 kartų nulipti, tik kad netektų to daryti su kai kuriais Big
Pharmos vaistais...