Tema: Re: Ar aš galiu daryti su savo kūnu ir sąmone ką tik noriu?
Autorius: Fred
Data: 2016-01-18 23:10:33
1/18/2016 22:42, Linas Petkevičius rašė:
> O tau tai kenkia?

Nei kenkia, nei nekenkia. Bet norėtųsi, kad būtų prisilaikoma temos,
arba, jei žmogus kažką teigia, kad jis sugebėtų tą poziciją pagrįsti
arba kad tiesiog nelįstų į temą, jei jo tikslas yra kitoks, nei
aptarimas tos temos ir jei jis nelinkęs vesti diskusiją.
Na, ir galiausiai yra ir tam tikras Internetinio bendravimo etiketas,
kuris kolegai, kaip matau, stipriai svetimas. Mąstau, ar tikrai
realybėje nepažįstamam žmogui, kuris su tavim mandagiai bendrauja, nors
ir išsakydamas nelabai tau priimtiną poziciją, pultum jį vadinti debilu?
Jei taip, tada esi asocialesnis, negu aš su savo kitokia nei daugumos
nuomone.
Galim tęsti diskusiją pagal temą?