Tema: Re: Ar aš galiu daryti su savo kūnu ir sąmone ką tik noriu?
Autorius: AurimasBar
Data: 2016-01-21 08:10:48
tai be abejo valstybė tikisi, kad pabaigęs nemokamą aukštą mokslą sukursi
daugiau nei į tave investavo. Kodėl ant 0 turėtų būt? ir taip nuo europos
20m atsiliekam..
kodėl tada pačiam teisinga, kad pinigus, kuriuos už tave sumokėjo valstybė
univėrui neduoda tiems kas nestoja mokytis? jų tėvai gal dar daugiau
mokesčių nei tavieji sumokėjo.

"Fred"  parašė naujienų news:n7ooce$pe4$1@trimpas.omnitel.net...

1/20/2016 10:58, Dainiushas rašė:
> kaip tai nekenki, valstybė į tave minimum  20 metų investuoja, o paskui
> paimi ir pyst užsimuši.
>
> dar niuansas, kad  jei įvykio kaltininkas bus kitas žmogus, jam taip pat
> nevienodai, žūsi tu ar ne.

O ką reiškia "valstybė investuoja"? Valstybė tuos pinigus juk iš manęs
ir šimtų kitų surenka, vienam nedamoka, kitam permoka, bet vidutiniškai
išeina ant nulio. Nori pasakyti, kad 12 mano mokyklos metų ir 5 mano
nemokamų studijų metai yra "valstybės investiciją". Kaži ar tik ne per
mano tėvų mokesčius tai surinkta, ir ar tik ne aš dabar moku mokesčius,
kad jaunesnė karta galėtų gauti kažką nemokamai ..? Niekas į nieką
neivestuoja, viskas išeina ant nulio (atmetus dalį, nueinančią į prie
lovio esančių valdžiažmogių kišenes).