Tema: Re: Ar aš galiu daryti su savo kūnu ir sąmone ką tik noriu?
Autorius: Fred
Data: 2016-01-17 21:54:41
1/17/2016 21:18, moxas rašė:
> Bleeee, tikrai nebusiu popiliarus.
> Ne medikas, bet..., noti pasakyti, kad tie, kurie prisiryja ketamino,
> LSD, DMT, DXM klubuose taip gydosi? Nuo ko?
> Jie pradeda geriau suvokti pasauli - kuri? ta, kuri jie patys sau sukuria?
> "...Psichodelikų vartotojai, ...paprastai yra kur kas labiau
> atsakingi..." da nu nx. Tu skiri, kaip pats rasai, "euforizuojanti" nuo
> turbut "neeuforizuojancio". Apie morfiju nekalbam.
>
> atvirai atsakyk: nori atvirai kaifa daudyti ir nurasyti pasekmes ant
> "neteisingai pasiulyto gydimo seanso" ar realiai issigydyti?

O va aš, priešingai, esu medikas, ir ganėtinai gerai susigaudau
psichofarmakologijoje. Bet aš abejoju, kad mano traktatas būtų tavo
suprastas, nes ten gausu specialybinių žinių, todėl į tai nesigilinkime,
nebent tikrai nori apie tai diskutuoti. Psichodelikų vartotojai į klubus
neeina, nebent jie pavartoja ikislenkstines dozes tų psichodelikų,
kuomet nedidelis sąmonės pakitimas yra traktuojamas kai kurių asmenų
kaip euforija. Tada jie ne psichodelikų vartotojai, jie vartoja
psichodelikus, tačiau iš jų gauna nepsichodelinį poveikį, o rekreacinį,
euforinį. Aš kalbu ne apie rekreacinį vartojimą šių medžiagų, o apie
vartojimą jų psichodelinėmis dozėmis, kuomet ėjimas į jokius klubus
tampa fiziškai neįmanomas. Kaifo gaudymui yra skirti kitokie preparatai,
tikrai ne psichodelikai, bet anie manęs nedomina, nes jie, kiek aš
teoriškai suvokiu (neteko tikrų "kaifo" preparatų išmėginti), neduoda
priėjimo prie savo sąmonės gelmių.
Yra eilė žmonių, kurie teigia, kad pasiekia kažko panašaus medituodami,
jogindamiesi, kurie moka sąmoningai pasiekti "lucid dream" ar "near
death experience" būsenų. Kodėl neuždrausti šios veiklos? Žmogaus
organizme gaminasi tas pats dimetiltriptaminas (DMT), kuris pavartotas
iš išorės yra draudžiamas, tai kodėl neuždrausti organizmui jo gaminti,
arba uždrausti ir bausti tuos žmonės, kurie sąmoningai moka jį
kontroliuoti. O endogeniniai kanabinoidai ir endorfinai? Mes visi
"narkomanai", norėjimas patirti pakitusią sąmonės būseną yra tiek pat
instinktyvus, kaip ir norėjimas užsiimti seksu, norėjimas numalšinti
alkį ir troškulį ir norėjimas miegoti.
Beje, jei paskaitysi eile medicinos straipsnių, eilė psichodelikų
eksperimentinėmis sąlygomis puikiai tinka gydyti eilei psichikos
pakitimų, ir tik jų nelegalumas neleidžia studijoms vykti greičiau ir
galbūt atnešti palengvėjimą milijonams žmonių. Man pačiam, kaip
kenčiančiam nuo lengvos depresijos laikas nuo laiko, labai žadančiai
atrodo preparatai, pagal poveikį panašūs į ketaminą, bet juk geriau
prevenciškai drausti dėl galimų kelių fatalių įvykių per metus, nei kad
leisti ir išgydyti milijonus žmonių ...
Tarp psichodelikų vartotojų buvo ir yra eilė žinomų mokslininkų, o ar
daug tokių reguliariai vartojo euforizuojančias medžiagas, tokias, kaip
opiatus, kokainas, metamfetaminas..?