Tema: Re: kaip teisiškai “atsikratyti” kaimynës šuns
Autorius: Junda
Data: 2009-04-18 00:05:00
UK yra normalūs įstatymai šunų atžvilgiu. Teko apsistoti trumpam
svečiuose viename Council house (pas mus būtų socialinis būstas, tik
žmonės ten ne asocialūs, o daugiausia jauni gyveno, dar nedaug
uždirbantys, bet visokių yra). Grįžtu vienąsyk, duris rakinu, ateina du
su uniformom, sako ar čia jums trukdo šuo gretimam bute? Sakau, ne, ne
man, bet esu girdėjus, kad kaukia. Jie nuėjo iš kitos pusės į gretimą
butą, ten senis arabas patrvirtino, kad šuo kaukia tame bute tarp manęs
ir jo. Nu tai nors tas šuo tuo metu nekaukė, o tik cypė, vyrukai iškart
išlaužė duris, pažiūrėjo, kad tas šuo jau kelias dienas vienas paliktas
ir jį išsivežė. Duris lipnia juosta kaip po nusikaltimo apklijavo :) Man
patiko toks efektyvus darbas, nors ne prie ko buvau.

O posto autoriui siūlau pasiskambint į savivaldybės kontrolę, ji tuo
turi užsiimti.