Tema: Re: kaip teisiškai “atsikratyti” kaimynės šuns
Autorius: pjezo
Data: 2009-04-02 12:55:23
vat jei kas pasakytu kaip teisiskai padaryti taip kad sunu savininkai apskritai ismoktu savo gyvunus priziureti...
kolkas dar neteko matyti kad pridergus nors visnas savininkas pultu ismatas susirinkineti...
va taip gryzes namo pereinu per kiema, ir kaskart kyla mintis apie neteisiskus bet efektyvius problemos sprendimo budus...