Tema: Re: kaip teisiškai “atsikratyti” kaimynės šuns
Autorius: rimas
Data: 2009-04-02 16:41:16
paporinsiu savo istorija.
Turiu suni. Kaimynas irgi (gyvenam gretimuose butuose). Mano
registruotas, "cipuotas", ne kovinis koks nors (sarpejus), ramus-tylus,
vedziojamas tik su pavadeliu ir antsnukiu, kaimyno - kiemsargis bala
zino koks. Kad namie ir laiptinej pastoviai skalyja tai dar puse bedos,
bet kaimynas megejas 12, 1 val. nakties pavedzioti. Aisku, nei
pavadelio, nei antsnukio, eina, rankos kisenese, o tas jo augintinis
mylimasis laksto kaukdamas ant viso kvartalo. Apie tris metus kentejau,
graziuoju prasiau, antkakli nuo lojimo siuliau nupirkti, anas kaip glusas.
Pries savaite, apie pirma nakties, jiems griztant ir vel pradejus savo
koncerta, neislaikiau, isejau i laiptine, truputi pakeliau tona, zinoma.
Kaimynas man i duda (pasirodo, kazkoks majoras buves), as atgal ir t.t.
Rezultatas - abu su fingalais, abieju pareiskimai apie uzpuolima ir
sumusima (mano dar ir apie ta jo suni prakeikta), pradetas teisminis
tyrimas, na, kose uzvire kaip reikalas. Xren zino kuo viskas baigsis.
Viena paguoda, kad to jo suns nuo to karto nesigirdi, nezinau, pats
susiprotejo ar kaip, nemanau, kad policija taip greit butu ko nors
emusis, gal isveze kur laikinai...
Taip kad patarimas vienas - rasyti pareiskima policijai, jei
nesusisnekat, tegu jinai imasi priemoniu, kitaip istampys nervus kaip
mano atveju ir .. na, niekam nelinkiu tokios atomazgos.
Dekui uz kantrybe.