Tema: Re: kaip teisiškai “atsikratyti” kaimynės šuns
Autorius: ktx
Data: 2009-04-02 13:56:18
Buvo klausta ir kelis kartus... “Jis dar mažas - bijo vienas būt”... Kai
tokį atsakymą eilinį kartą išgirdau, kai šuniui jau apie 2 metai buvo -
nebeklausiau.

Tiesa čia beveik metus buvo aptilęs, mat šeimininkė, kol nėščia buvo, po
to dar kol kūdykėlį augino, tai namie naktimis miegodavo, o dieną tai
kentėdavau - visi mes žmonės - ir į svečius ir į parduotuvę reikia
nuvažiuot.
Bet va, kūdikėlis paaugo, vėl pradėjo kažkur valkiotis ir belenkiek
laiko negrįžinėt.