Tema: Re: kaip teisiškai “atsikratyti” kaimynės šuns
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-04-03 13:30:17
Taip, žmonės keisti padarai, su ekologija - true. Su parkavimu invalido vietose - true. Man pačiam iki idealumo labai toli, ir nors miškuose šiukšles susirenkame, ir svetimas surenkame, tačiau namuose atliekų nerūšiuojame... :) Taigi ir dėl tingaus charakterio gamta man davė didesnę meilę katėms, tai ten paprasčiau, smėliuką pakeiti. Bet sako, kad labai neekologiška. Anyway, tikrai turiu pripažinti, jog pastarasiais metais nebuvau užsirovęs ant jokių nemalonių kuriozų su šunimis, dauguma vedžioja su pavadėliais, etc, ir sąmonė žmonių keičiasi, ir tai džiugina. Laikykit frontą! :)