Tema: Re: kaip teisiškai “atsikratyti” kaimynës šuns
Autorius: Daiva D.
Data: 2009-04-03 09:30:27
Na taip, ir aš paskui ilgai nešiojuosi maišiukus. Dažniausiai parsinešu namo, arba įmetu į pakeliui pasitaikiusį konteinerį. Bet tai nėra normalu. Daugelis žmonių šventai įsitikinę, kad šunų išmatas draudžiama mesti į bendrus konteinerius, ir taip darydami jie dar greičiau užsidirbs baudą. Specialūs konteineriai tikrai pasiteisins (kiek žinau, Vilniuje planuojama juos artimiausiu metu įrengti). Gal ne iš karto - žmonėms reikia laiko, kad persilaužtų.
Va pavyzdys iš Škotijos.