Tema: Re: kaip teisiškai “atsikratyti” kaimynės šuns
Autorius: Ruta
Data: 2009-04-02 13:24:20
Ne, ne ta prasme.

Ant kiekvieno šūdo vėliavėlės su šikusio šuns duomenimis nėra, ir ji
labai normaliai šiuo klausimu gali pasiųsti visus po velnių ir net bus
teisi. Nebent kas nors užsiimtų įrodymų rinkimu, kad tai jos augintinis
ten visur prišikęs.

O kai kauksmas sklinda iš jos buto a) pasiųsti visus po velnių daug
sunkiau b) įrodymų surinkimas yra labai paprastas

Bet: ir vienu, ir kitu atveju IMHO ji nieko nemano, kol jai niekas nieko
nesako: man gerai, o jūs nesiskundžiat, reiškia, man galvos neskauda.

Ir nieks nesako, kad ji susijausmins _dėl kaimynų_ ar padarys _kas
įmanoma geriausio_ Geriausiu atveju ji susijausmins dėl savęs ir padarys
minimaliai būtina, kad jai galvos nieks nesuktų. Bet IMHO to šiuo atveju
pakaktų, atsižvelgiant į paties sąnaudas ir pasiektą efektą.

Bet bėda ta, kad daugeliui toks pokalbis nemalonu, kenčia tyliai, o kai
jau pasidaro nebeįmanoma, tai pradeda grasintis teismais ar fiziniu
susidorojimu, tegu ir teoriškai. Todėl Daiva ir paklausė, ir aš jai
pilnai pritariu.